Monday, February 01, 2010

****

haha
disebabkan da lama giler xtls blog ni,, pasword pown da lupa..last last kena wat pasword baru..
hehe..
ok la,, saya tergerak hati tok tls blog ni pown kerana
sae suda memekak ngan saya.."nape ko da lama x update blog a??"haha..saya dimara oleh nenek semlm.. sebnrnya bkn xnk update blog ni,, tp sejak sejak practcl ni,, otak jadi jam la..hari hari nak kena semak fail,, wat semakan,, cari maklumat,, isi jadual,, wat laporan audit,, wat laporan harian..kinda bored la buat sume 2..and tensen.. itu la sebabnya mls nak update blog ni..haaiihh~~

ok la,, yg terkini tentang sy ialah saya suda memulakan practcl..Yipppiii!! naaa..xbest lgsng..at 1st everything loooks ok jew,, tp bila da msk 3 mggu ni,, OMG!! penat ngan letihnya xterkata..bygkan la, bgn kol 5.30, kua uma kol 6.30,, smpi uma kol 7..helloo!!study pown xcam2 au teroknya..huhu(T_T) apa yg membuat keadaan even worst is rkn rkn sekerja yg amat mementingkan population @ dlm kata lain,, persatuan m.cik m.cik tua..hehe..kerana disini hmpr kesemuanya da kawen.. jd saya yg msh muda dan comey ini dipulaukan dari topik topik perbualan mereka.. mmg xbest la wat practcl ni coz mmg memenatkanla.. rs mcm da guna setengah hari kat pjbt je,, setengah hari lg tok tido mlm.. xde life lgsg da rasanya..huhu.. sekarg ni saya tersangat sgt la envy pd kawan kawan saya yg sdg study..alangkah bebasnya idup mrk..huurrmmm.. 2mrow saya perlu mengikut m.cik m.cik ni ke kl tok mengaudit..kinda xcited gak coz 1st time g audit kat lua ni..hehe..hopefully xperience yg dpt 2 berbaloi and fun la ye.. pada kawan kawan ku,, doakan kekuatan tok saya selama practcl ni ye.. Amin..