Monday, February 22, 2010

FUCKing Bored

currently at ofis now..
totally doin nothing..
da nak msk 2mgu lbh since saya xbuat apa apa..
tersgt sgt la boring,,
asek asek main game ajew..
on9 fb la,, dgr lagu smpi da naik hafal setiap lirik and rentak,,
kuuikuikuikui..
haaiihhh,,,
akhirnya terigt fasal blog nie..
soo,, blogging la kejap yew..

okee okee,, mgu lps pegi PD.. family trip wif c.hawa and her family and her siblings famiy..heeee~~ mmg rmi giler la,, ada lbh kurang 8family kot,, ramai an?? kitorng bermlm di Glory Beach Resort.. xberapa besh resort nie coz kolam mereka hny ada 2 saja,, one for adults and one for kids.. bayangkanla,, punya la banyak apartment kat situ,, adalah dlm 6 apartment,, tp kolam dia 2 saje.. ya Allah,, bila mandi,, packnyew mengalahkan ikan sardin..huhuhu.. bak kata c.Hawa,, 1malaysia la katakan sbb mmg sume kaum ada kat situ,, jadi airnya pown da jadi mcm mcm wane..yaaakkkssss..hahahaha.. nak pegi mnd pantai lak kotor..adoii,, apala nak jadi ngan tmpt percutian kat Malaysia nie..tp part yg best time kat citu ialah MAKAN!!kihkihkih.. mlm pertama dorang wat teppayanki and its totally marvellous..hehe.. mcm mcm lauk gak la yg aku amek malam 2..and tok malam terakhir dorg wat bbq.. mcm mcm ada kot tp yg aku amek ayam ngan hotdog jew coz mls la nak berebut rebut tok bakar mende 2.. and and buat pertama kalinya aku naik banana boat..hahahaha..
mmg best gilerla,, belum mula lagi kitorg da menjerit,, org len tgk gelak jew coz nmpk sgt kitorng ni pengecut..
bila da smpi tgh tgh laut lagi kuat kitorg jerit,,hoho.. mula mula abg 2 nk campak tgh laut tp kitorg menjerit ckp xnk,, and last last abg 2 campak kitorg kat tepi laut jew.. i2pown msg msg cam nak lemas jew padahal kaki da pijak pasir da.. hahaha..mmg besh giler la..

and and hari jumaat ari 2 akhirnya setelah sebulan lebih xketemu,, saya bertemu jua dgn sae ngan fai..huhu.. mmg rindu bangat sama mereka dua nie..mulanya igt nk hang out ari sabtu but disbbkan saya ada event and fai pulak perlu keje,, kitorg jumpa ari jumaat jew,, merendak g pasa..hheehehe.. mmg syg sgt sgt kat korg and i hope u gurls know that..i had a lot of fun memories wif u gurls and walaupown kita skrg sgt susah nk jumpa,, hope kita xlupa satu sama lain and aku doakan korg sntiasa hapy dlm idup.. iskk isskkk isskkk..(T_T) cedih lak rasanya..huhu..okee okee,, xmo cedih cedih da..love u gurls so damn much..mmuahhhh:-*


semalam patutnya saya keje tp semlm disebabkan malas yg teramat sgt,,
akhirnya decide last mnit xnk g..
hehe..
dok uma sepnjag hari,,
on9 utube and tgk a lots of korean show..
mmg bestla,,
tenet lak laju jew smlm,,
mmg kepuasan hati yg teramat sgt la..
and semlm mmg saya makan yang teramat sgt la manyak,,
xtau a nape semlm kejewnya asek nk makan jew..
hoho,,
and resultnya of course la bdn saya akan naik ngan mendadaknyew..
huhu..
haaiiiihhh,,

okeela,, ini xtiviti saya for thiz week :-
1 : buat laporan li *must do it!!
2 : cat bilik,, gonna change my room deco..
3 : g knduri kawen,, a lots of kenduri kawen..
4 : rest sebyk yg bolee..=]